8 december 2017

Casemanagement



Bij casemanagement zorgen we ervoor, dat de vraag van de klant centraal staat en leidend is in het proces. Wat de inhoud betreft, kan de klantvraag heel divers zijn. Het kan gaan om begeleiding op praktisch gebied, bijvoorbeeld:
  • kopers begeleiding,
  • begeleiding van verbouwtrajecten,
  • begeleiding in maatschappelijke situaties (schuldhulpverlening,  zorgtrajecten, etc.).
  • studiebegeleiding (zie hiervoor ook de pagina Onderwijs)
Samen met de klant wordt er een eerste oriëntatie verricht of een begeleidingstraject nodig en ook mogelijk is. Dit gesprek is vrijblijvend en puur oriënterend van aard. Wanneer er wederzijds een match is gevonden, wordt er gefaseerd een traject afgesproken, die per fase kan worden beëindigd. Deze afspraak wordt vastgelegd in een overeenkomst, waarin de voorwaarden en de inhoud van het begeleidingstraject zijn vastgelegd. Deze overeenkomst met de bijbehorende kosten wordt eerst in een offerte aangeboden en na goedkeuring ondertekend. Opmerking: De kosten c.q. uurtarieven voor begeleiding worden per situatie zorgvuldig bekeken en ingevuld, waarbij naast de complexiteit ook de draagkracht van de klant en mogelijke subsidies een rol spelen. Voor meer informatie kunt bellen (06-18344332) of via het contactformulier uw hulpvraag indienen.